Monday 5 December 2011

homestay/guest house skudai baru


ni first of my homestay collection, dalam proses renovation . buat flooring, wallpaper, aircond, dan furniture.
aku jangkakan pada 18 disember dah start beroperasi. sesiapa yg berminat sila lah hubungi En. Shah 012 7136776.
aku dah lame nak buat blog tentang homestay aku ni, tapi tak pernah jadik2. hinggalah pade malam ni, ntah ape mimpi, aku pun buat la blog ni. harap2 nye first entry aku ni, menjadik la. dah takde ape sangat yg aku nak taip ni. duit dah banyak keluar repair rumah ni beb.

rumah ni berdekatan dengan taman ungku tun aminah, taman industri jaya, taman jaya emas, taman sutera utama, bandar baru uda utama dan banyak lagi la taman2 lain. korang google la sendirik.

sesiapa yg berminat, nak booking rumah ni untuk tempat lepak, rumah bersanggah, bercuti dan ape2 la sila la hubungi aku di talian 012 7136776 (shah). basically ade 4 bilik(semue aircond) 3 bilik air, katil queensize, almari, meja solek, sofa, meja makan . rate cume rm250 semalam. sekian...terbuka kepada semue warge negara malaysia dan dunia....

No comments:

Post a Comment